First eprünk

ptdc0213.JPG

Oh hát végre mi is elmondhatjuk magunkròl, hogy az első saját eprünket is megéltük. Háromféle epret ültettünk. Mègpedig egy folytontermő, egy kétszer termő és egy ázsiai fajt. Még a palánták végleges helyükre ületése előtt jòcskán alátrágyáztam, a szamòcának szánt közeg pedig fenyő tűlevèl által lett savasítva.

Megmondom őszintén, kevés dolgot vártam ennyire nagyon, mint az első saját, valòban vegyszermentes eprünket.

Nem mindegyik fajta hozta be a hozzá fűzött reményt, de legalább ki lett sakkozva, hogy pontosan melyik is a kertünkbe megfelelő.

A folytontermő az egyetlen, amelyik indákkal is szaporodik,(kissé túlzásba is viszi, de imádom érte feszt) kicsit sajnáltam is, hogy ezzel nem voltam tisztában, és már lekéstem a további beszerzést. De sebaj.. Ùgy is kellett a hely a wonder berrynek, és a szamòcáknak.